Çok geçmiş olsun,rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah tez zamanda feraha çıkarsınız.e devlettten bir ödenek başvurusunda bulunuyorsunuz sanırım bı aldığınız kısa çalışmanın haricinde,Bence detaylar için sosyal hizmetleri de arayabilirsiniz onlar yonlendirme yapiyorlar bu konuda diye biliyorum