Bizde uyku sorunu var ıkı buçuk yaşında ve asla uyku düzeni kuramadım bına üzülüyorum
Akşam üzeri uykusu gelir bır daha gece uyur dün en uzun performans üçe kadar ayakta durduk
Bu durum beni çok uzuyor
Üstelik hala meme emıyor anne sütü ve bu da hayatımızı artık etkılıyor
Bır yerden başlayıp düzlüğe çıkmak için güç dılıyorum kendime ve hepimize🥰