Zme birkedibirbebe 4 aylık bir kolik bebe annesiyim bebişim asla emzik tutmadı şimdiye kadar şimdien sonra tutarmı bilmem ama bize en çok yardım eden şey kundak
Negis_15 Bizde 4 ay 8 günlüğüz sancımız gelince hala çok aglıyor uykudan uyanıp bile aglıyor eşimle kundakta sallıyoruz Bi o işe yaradı bizde