birkedibirbebe her bebek farklı tabi. Bizim kız 6 ay 1 haftalıktı hafif ateşi çıktı bir de alo olunca 39.7’lere çıktı ateşi ama bir gün çok zor geçti sadece. Yaklaşık 10 gün sonra alt iki dişi patladı. 5 aylık olduğundan beri ısırma huyu vardı ve genel huysuzdu ama şu an gülücükler saçıyor, uykuya geçişi kolaylaştı. En zoru zaten uykuya geçmekti. Gece uykusuna geçerken çok deliriyordu ve bazen calpol veriyordum yoksa sesi kısılana kadar ağlıyordu. Gündüz de karanfilli zeytin yağı sürüyordum biraz iyi geliyordu. Bizim kızın kolik halleri ve özellikle 4 ay atağı içimizden geçti 😂 diş çok uzun sürmedi çok kolay geçti çok şükür