Simgesers MinelMom21 https://imgyukle.com/i/QBvhfI Evet 22 no nike göre giymesi yürümesi bence daha rahat tabanı ikiye katlanıyor yumuşak taban üstü de bez olduğu için rahatlıkla giyip yürüyebiliyor bağcıgı var suan için takılı değil di