Simgesers Adidas bir kere evde giydi nike iki kere dışarda giydi yeni dir sorunu yoktur adet 150 tl 
Simgesers Orijinal değil ama özellikle Adidas tabanı yumuşak ikiye katlanıyor nike ağır değil hafif ve rahat büyüğünü almak için satıyorum çok severek almıştım
MinelMom21 Simgesers adidasin onden fotosunu da atar misiniz size zahmet almak istiyorum da bir de rahat mi kizim normal sporla yuruyemiyo ağır oluyo bu nasıl bebeğiniz rahat kullandi mi 22 numaramiydi birde
Simgesers MinelMom21 https://imgyukle.com/i/QBvhfI Evet 22 no nike göre giymesi yürümesi bence daha rahat tabanı ikiye katlanıyor yumuşak taban üstü de bez olduğu için rahatlıkla giyip yürüyebiliyor bağcıgı var suan için takılı değil di