Aslat yaaa🥹🥹 lütfen en güzel anlarınızı bu insanların mahvetmesine izin vermeyin, eğer iyi hissediyorsanız kendinizi yalnız kalın ya da kendi anneniz varsa o gelsin daha iyi olacaksa sizin için. Çünkü bu zamanlar bir annenin bebeğiyle en özel zamanları, benim de lohusalığım çok zor geçmişti, hep ağlardım, ne zamanki yalnız kaldım herşey daha kolaylaştı. Evde insan olması bile gerer sizi ister istemez bebeğinize yansıtırsınız. Şu an çok yeni annesiniz, ama inanın şu üç ayı bi atlatın daha kolaylaşıyor Allah’ın izniyle🙏🏻🙏🏻