Dlk55blt-rdvn sıkmayın canınızı, büyüdükçe alışır inşallah bebeğiniz dışarı🙏🏻 havalar ısınsın daha kolay olur tahminimce. Yalnız bebek bakmak çok zor gerçekten, benim de yanımda kimse yok, sorsan herkes getir bırak diyor ama çıkınca da telefon telefon üstüne ne zaman gelcen nerdesin, öyle oldu mu ben bırakmak da istemiyorum, burnumdan geliyor zaten, o yüzden biz bebişlerimize onlar da bize alışacak bu dışarı çıkma işlerinde🥰