nazo58 Kendiniz evde sebze püreleri yapıp yedirin hem daha az formül süt tüketmiş olur. Ben kızımda öyle yaptım. 4. Ayda sebze püresi tadımlara başladım. Şu an 11 aylık her sebzeyi yiyor. Anne sütü yoksa yaşına kadar formül süt gerekli ama diğer kavanoz mamaları hiç hiç güvenli bulmuyorum ben🙋♀️