lamiya1905 Bende 4aylikken yaptirdim. Daha erken istiyodum eşim korktu izin vermedi. Ama cok guzel oldu şukur. Ne agrisi ne rahatsizligi. Artik 4hafta olucak sadece dikisler duruyo hâla oda normalmiş.
aysenuryigitolgun yusufeymenlizamanlar 5 aylık sünnet olduk bugün 8. Gün ve masallah gayet iyiyiz sadece ilk iki gün 2 gece zor geçti