NrYlmzTsr yusufeymenlizamanlar 5 aylikti yaptirdigimda, 3 gun icinde iyilesti, bisey yokmus gibi hayatina devam etti:)
Eminos yusufeymenlizamanlar 6,5 aylik cuma gunu yaptirdik gayet iyi elhamdulillah bana kalsaydi 3-4 aylikken yaptirirdim esim erteledi oda bu zamana nasipmis
KayraninAnnesi yusufeymenlizamanlar 5 aylikti bizde yaptirdij sukur ilk gunu zor gecti kolay diyemem mizmizlandı hep ama 3.gun tamamen eski halindeydi nesesi oyunu kendi kendine yuvarlaniyordu yerlerde 😂 ne kadar erken okadar iyi canim
aysenuryigitolgun yusufeymenlizamanlar 5 aylık sünnet olduk bugün 8. Gün ve masallah gayet iyiyiz sadece ilk iki gün 2 gece zor geçti
yusufeymenlizamanlar NrYlmzTsr ilk gün nasıldı peki canım bizde yarın olucaz sanki ben sünnet olucam gibi bi heycan korku bastı bana :)
papatya1507 Biz persembe günü yaptırdık tam 8 aylık şükür iyileşti sayılır doktorumuz 6 Aydan sonra dediği için bekledik hatta hemen 5-6 aylık bile olsa daha iyi olacakmış hareketlendi dönüyor şimdi doktorun seni yönlendirir hiç ihmal etme yaptır hemen
NrYlmzTsr yusufeymenlizamanlar ameliyathanenin kapisindan cikarirken agliyordu, kucagimda sakinlesti uyudu, o gecede hic bisey yokmus gibi uyudu. Rahatti
Eminos yusufeymenlizamanlar devlette yaptirdim lokal anestezi ile 1 yas altindaki bebeklere genel anestezi vermezler canim bebekler anesteziyi kaldiramazmis cunku
Hulya61 Bende 5 aylık yaptırdım canım özel de lokal anesteziyle oldu, ameliyata ben ve eşim de girdik telefonda video açtık çizgi film izlerken sünnet oldu çok rahat geçirdik şükür sadece ellerini kollarını tuttuğumuz ici n sıkılıp bi süre sonra aZıcık ağladı, ameliyat sonrası hoc ağlamadı normal hayata devam ettik doktorun verdiği antibiyotik kremleri düzenli kullandım 1 hafta içinde dikisleri de düştü şükür. Bi de bezini sık sık değişme cisli bez onu iyi edecek idrar da ki asiti . Bi numara da büyük bez tak yapışmaması için
yusufeymenlizamanlar KayraninAnnesi yaptırdım çok şükür bugün 1 saat boyu ağladı ilk çişinden dolayı sanırım sonra gayet iyiydik çok şükür :)
KayraninAnnesi yusufeymenlizamanlar devlette yaptirdim kuzum lokal anesteziyle 10 dakkada oldu bitti getirdiler
Eminos yusufeymenlizamanlar 10 dk surdu sadece igne yapilirken yanindaydim sonra emzirdim hep yanindaydim igne sonrasi kucagimdaydi uyusunca ameliyata aldilar 10 dk sonra yanimdaydi korkmayin bol pantolon ve bol bez kullanin