Noname21 Haklısınız. Torpil maalesef bu ülkenin bir gerçeği ama olmazsa olmaz diye bir şey yok. Polis okulunu torpilsiz kazandım, (torpil yaptırmışsındır dediler) Okulu gece gündüz ders çalışıp 2′ncilikle bitirdim, istediğim ili kendim seçerek göreve başladım, (torpillisin dediler) Çevik Kuvvet olarak başladığım görevin 2.ayı amirin isteği ile Terörle Mücadele Büro’ya alındım.( Torpilli, dediler.) Hiçbir adımımda torpilim yoktu. Torpilsizliğe alışık olmayınca çok günahımı aldılar. Yani torpilsiz de güzel şeyler oluyor. En güzel örneğiyim bence. Kimse umudunu kaybetmesin.