AntiFilozof Türkçe öğretmenliği mezunuydum. KPSS’den 76 puan aldım. Atanamayınca POMEM’e başvurdum. Parkur ve mülakattan geçtim. 9.dönemde 6,5 ay eğitim aldım. 5 yıl polislik yaptım. İstifa edip yeniden öğretmenlik için hazırlandım. Atandım. 7 yıldır öğretmenim. Bekar olsam ömür boyu polislik yapmak isterdim. Çok seviyordum ama evli çocuklu olunca, eşim de öğretmen olduğu için düzensiz çalışma hayatı, amirlerin baskısı, angarya işler evde huzur bırakmadı. Umarım sizin için çok daha güzel olur her şey. Hakkınızda hayırlısı olsun. (Yatılı okul zorunlu tabii ki)(2016 seçimlerinde son görevimi yapıp ertesi gün istifa etmiştim. Hey gidi günler.🥲)