curly_mom 16Gamzeduru faros orzo mama sandalyesi kullandık (ikea antilop benzeri model) Sade, hafif, kullanışlı ve sağlam 👍🏼 neredeys3 2.5 sene kullandık taş gibi 💥
Daphnes_Mom Ben bu markayı tercih ettim ayakları sağlam sallanmıyor silikon ayak destekleri sayesinde kayma yapmıyor sandalyesi de genişlik açısından iyi masa kısmı büyük yeterli oluyor en önemlisi de ayak basma aparatı da mevcut 202₺ ye indirimden almıştım şimdi bakınca arttığını gördüm ama sonuna kadar parasını hakediyor bence https://www.civilim.com/dolu-mama-sandalyesi-turuncu-7451-trn