Mama sandalyesi alacak arkadaşlar a bi tavsiye de ben vereyim alacağınız mama sandalyesinde ayak koyma kısmı mutlaka olsun çünkü bebeklerde dikkat dağılması oluyor yemeğine odaklanmıyor sürekli ayakları sallandığı için. Bunu bir doktor söylemişti ve gerçekten denedim yedi diğer türlü bacağını sallıyordu ayağı kalkıyordu . Ve şunu da eklemek istiyorum ki aşırı pahalı mama sandalyelere gerçekten gerek yok önemli olan işlevi :)