baltopagasii 13 ayı dolduracak 4 gün sonra. Dede mama meme abba havhav baba diyor. Mini mini bir kuşu ben söylüyorum o da bana hem oynayarak hem mırıldanarak eşlik ediyor. Su içmek isterse suluğunu, çubuk kraker yemek isterse onu, muz yemek isterse muzu vs gösteriyor. Gel gel, alkış, bay bay, öpücüklü bay bay, parmak şıklatma hareketini yapıyor biz oynarken öğrenmiş🤣 emekleme yürüme yok. Ayaklarını basmak istemiyor hiç🥲 yuvarlanıyor kalkıp oturuyor. Yoldan atlar geçerse dıgıdık hareketini yapar at binerken zıplarız ya o şekil. Eline ne geçerse sürekli yere atar mama sandalyesindeyken🥺 Annem bakıyor akşama kadar 2-3 kere mutfak temizliyorum diyor. Değişik bir şey görsün aaa der ağzını kapatır. Şu an aklıma gelen bunlar 😘☺️🙏Bi de Bu ara biz kahkaha ile gülersek kızımda kahkaha yapıyor 😂