baltopagasii 13 aylık. Kelimeler: Anne, baba, anneanne, deh, dede, dey(gel), top, ababa(araba), amba(lamba), ağyıy(hayır) şu anlık aklıma gelen bunlar ama çok geveze benim anladıklarım bunlar 😁 Basit cümlelerin çoğunu anlıyor. Oyuncakları kovaya at gibi, çorap nerde çorabı getir gibi, yemek yiyecek misin gibi gibi… Daha tam desteksiz yürümüyor fakat sürekli elinden tutalım bir yerlere gitsin istiyor ama sürekli bu yüzden her gün eve girerken kavga kıyamet 😁 yavaş yavaş tuvalet iletişimine başladım mesela çiş yaptığında aa çiş yapmışsın hadi temizleyelim, aa kaka varmış burda hadi temizleyelim gibi. Gündüz tek uyku. Yemek seçmeler çok. Beyefendiye yemek beğendiremiyoruz bir ara çikolata tattırmıştım öğürdü ahaha çikolata sevmeyen çocuk 😁 içerisinde soğan olan her yemeği çok seviyor en çok tarhana çorbasını seviyor. Oyuncaklarını toplayıp sonrasında tekrar dağıtmayı çok seviyor. Yakalamaca oynamayı öğrendi ve şu anda saklambaç oynamayı öğreniyor. :)