hkaf2580 bakın anlayabileceginiz şekilde anlatayım ben doğumdan sonra adet olmadım hiç prolaktin hormonum yüksek benim durumunda olupta adet gormeden hamile kalan varmi diye açtım bu postu adetlerim düzenli olup hersey yolunda gitse zaten bu postu acmazdim ve nedir hikmetse bi siz anlayamadınız demek istediğimi okadar insan güzel güzel bildiklerini anlatırken lütfen siz gibi gereksiz bi insana daha fazla parmaklarımı yoramam rica ediyorum rahatsız oluyorsanız böyle postlardan girmeyin insanlarında canını sıkmayın rabbim akıl fikir versin insAllah