Kızlar 17 aylık kızım var ve ben doğumdan sonra hiç adet olmadım 1 yaşında kadın doğum doktorum prolaktin hormonunun yüksek olduğunu söyledi emzirdigin süre boyunca tahminimce adet olmazsın dedi ama öbür hormonların hiç bir sıkıntının olmadığını söyledi 2 gün önce pempemsi bi lekelenme geldi ben dedim heralde adet olacağım ama 2 gündür birsey yok sadece bel ağrısı var sizce hamile kalinabilirmi hiç adet olmadan varmi böyle başına gelen