umutperisii__ Bol bol karın masajı yapın ayaklarını karnına doğru itin gaz çıkışını kolaylaştırır karnını ve ayaklarını sıcak tutmaya özen gösterin ayrıca benim tercihim hiçbir gaz damlası kullanmamanız çünkü benim bebeğim de çok gazlıydı en az 3 çeşit gaz damlası aldım ilk 2 gün faydası oluyor sonra eskisinden de kötü hale geliyordu bıraktım hepsini masajla inanın daha etkili gaz çıkışı oluyor. ayrıca her beslenmeden sonra gazını da çıkarmayı unutmayın umarım biran önce biter gaz problemlerimiz 🤗
Tuba11 umutperisii__ inşallah canım çok teşekkür ederim. Gaz damlası kullanıyoruz masaj yapıyoruz yedigime ictigime de elimden geldiğince dikkat ediyorum. İnşallah geçer
Atlasmother Gaz damlası dışında bağırsak ilacı bıogaıa kullanmanızı tavsiye ederim kolik bebeğimi çok rahatlattı. Yazılanların dışında bir de Babyspa öneririm biz gittik 7 seans bebeğim anca rahata kavuştu, kasları güçlendiriyor araştırın derim.
Nznnn Tuba11 ben de 3 aydır aynı dertten muzdariptim her gece yatmadan bir çay kaşığı kimyonu suyla beraber yutuyorum ondan beridir bebeğim de bende rahat ettik gaz ilaçlarıymış masajlarmış hiçbiri işe yaramadı sadece bu yöntem yaradı deneyin umarım sizde de işe yarar. 🌸
Nesliiaas Tuba11 merhaba canım benim 9 aylık oğlum var bende 2 ay çektim ama çözümü anason çayı ve rezene de buldum şimdi çok rahatım senin kısıtladığın herşeyi yiyorum ve rahatlıkla da gazını çıkarıyor 1 ay boyunca her gün sabah akşam 1 çay kaşığı rezene ve 1 çay kaşığı anason çayını karıştırıp hem ben içtim hem oğluma içirdim düşün 2 aylık bebeğe 20 ml veriyordum ve şuan çok rahatım sende dene eminim iyi gelecektir.
Tuba11 Nesliiaas rezene çayı bende içiyorum canım bebegimede veriyorum. Masaj da yapıyorum ama öyle kendini sıkıyor ki kıpkırmızı oluyor. İnşallah geçer de düzelir.
Biniizalp Tuba11 benim oglannda öyleydı gaz damlası kullandım gunde 1 kez 10 damla rahatlatıyor kullanın
Tuba11 Biniizalp kullanıyorum canım yeni degiatirdim başka damlaya geçtim inşallah o iyi gelir bakalım. Teşekkür ederim 🤗
Yasemin38 Tuba11 canım bazen bebeklerdeki gaz sorunu senin yemen içmenle alakalı olmayabiliyor Günlük 1 tane maden suyu içebilirsin Yemeklerinde kimyon kullan Her emzirme sonrası mutlaka gazını çıkarmaya özen göster Karınına masaj yaparak bacaklarını karnına itip çekme hareketi yaptır Karnına ılık havlu koy Gün içersinde kısa süreli ve kontrolün dahilinde yüz üstü yatır (özellikle bu çok iyi geliyor)
Tuba11 Yasemin38 çok teşekkür ederim canım hepsine çok dikkat ediyorum. Ama maden suyu içmemiştim hiç. Yarından sonra içerim her gün. Çok sagol yardımcı olduğun için 🙏🤗
Merosat Tuba11 Bizde çok çektik gazdan. Bir yazı okumuştum ama o aralar artık gaz sorunumuz kalmamıştı o yüzden uygulamadır işe yarar mı bilmem ama uzman annenin karbonhidrat ağırlıklı beslenmesi bebekte gaz yapar o yüzden protein ağırlıklı beslenme gerekiyor diyordu
Tuba11 Merosat aslında her ikisini de kullanıyorum hem protein hem karbonhidrat ama daha çok karbonhidratli oluyo malesef. İnşallah geçer. Teşekkür ederim canım 🙏🤗
Azra41 Tuba11 Nette yazın çıkıyor ben ciddi anlamda çoğunu tüketmedim kızım kendi gazını çıkarana kadar. Yeni yeni başladım. Sizde öyle yapın bide maflor hem gaz hemde probiyotik ilaç var bakın kullanın biz hala kullanıyoruz.
Tuba11 Azra41 metsil kullandık pek fayda göremedik şuan da Nurse harveys aldım bu biraz işe yarıyor gibi. Bir kaç gün kullanayim olmadı maflor denerim. Teşekkür ederim canım 🤗
Yasemin38 Tuba11 rica ederim canım. Bazı bebeklerde belli bir dönem gaz sıkıntısı olabiliyor sen yemen içmene dikkat etsende etmesende bu dönem geçene kadar ne yapsan boş olabiliyor maalesef 😊
Azra41 Tuba11 nurse de bize yaramadı ya 🥹 bana eczaneci deneyerek goruceksin dedi. Doktorumuz mafloru önerdi doğduğumdan beri kullanıyoruz memnunum valla.