Merhaba Anneler. Ben 2 çocuk annesiyim. Yeni doğum yaptım 25 günlük ve bebeğim çok gazlı. Birde kızım var 21 aylık ama kızım hiç gazlı bir bebek değildi hiç gaz sorunu yaşamamıştık o yüzden bu konuda bilgim yok. Emziriyorum ve nohut, fasulye, mercimek gibi şeyler yemiyorum ve artı olarak Ne yapmam gerek ne yemem ne içmem gerek veya ne yiyip içmemem gerek ki bebeğimin az da olsa gazı olmasın. Lütfen bilginiz varsa yazarsanız çok sevinirim.