Efem123 nrayse ben kuaföre gidoyorum kadın batıkları çıkarıp kesiyor sürekli tekrarliyo ama sürekli gidiyorum😓
Blackcloud Canım kuru soğanı al, ortadan ikiye böl. Sonra soğan hani katman katman ya tek bir tane ince beyaz yeri kalana kadar soy. Onu ocakta biraz közle ama yanmasın sakın. Yumuşayıp ılıyınca hemen parmağına sar ve bir gün boyunca kalsın.
Efem123 Blackcloud yaptım hemen canım bekleteyim bakalım bu gece inşallah gecer çok saol Allah razı olsun inşallah 🙏☺️
Blackcloud Efem123 Şifa olsun inşAllah canım. Amiin cümlemizden, işe yararsa bana yazarsın olur mu. Ilık koysaydın birde canım çok soğuk olmasın.
Efem123 nrayse gittim 8 9 milyar para istiyorlar her gittiğim 500 vericekmisim iki basda 1.5 2 milyar fln istediler ki belki iyileşme sürecine bağlı 8 9 u da gecebilirdi o yüzden tekrar gitmedim tel takicaklardo tirnaklarima
EcrinMelek1- @Abc_1010 geçmiş olsun bende mastit oldum 2 ay önce sizin nasıl şuan durumunuz antibiyotikle geçecek gibi mi ben 2 kutu kullandım hiç fayda etmemişti Allah yardımcınız olsun 🤲 mastit olan göğsünüzü emebiliyor mu bebişiniz
Abc_1010 EcrinMelek1- EcrinMelek1- evet geçti çok şükür,sürekli emzirdim her defasında iyice boşalmasını sağladım yani içermediği zaman sağdım ama inatla verdim. Doktor boşaltmaya çalış,kalırsa kolay düzelmez dedi. Hatta bazen yatarak emzirdim o şekilde daha çok gittiği için. Ve her gün ılık duşla masaj,çok şükür daha iyi.
EcrinMelek1- @Abc_1010 ben kızımdan hiç çekmedim ama bu göğsüm beni çok mahfetti çok çektim 🤦🤦 geçmedi en sonunda genel cerrahi doktoru göğsüme kesik atıp iltihabı bastıra bastıra boşalttı 😭
Efem123 Blackcloud hayr canım hala aynı pedikür için gidicem ama ins suzelr yara ve iltihaplı oldgu için kadın yapamıyor yapsa busefr ben izn vermiyorum çok canım acıyor cunku
Blackcloud Efem123 Soğanda işe yaramadıysa çok ciddi enfeksiyon var demekki. Doktora gittin mi? Belki iltihabı akıtır.
Efem123 Blackcloud antibiyotik ver cefaks diye daha hiç içmedim emziriyorum ya guvenemedim sağlık ocağında ki doktor verdi