Kızlar ayağımda tırnak batığı var tırnağın intihaplanmis baya kötü bebeğim 3 aylık emziriyorum anne sütünü gecermi bu iltihap iltihap için bı çözümü olan varsa da yazarsa sevinirim tırnak batigim için gidiyorum ama iltihaplı olduğundan şuan pek bişey yapılmıyor