AAsaff akşam en geç 6 da akşam yemeğini yediriyorum. 8 gibi ya emziriyorum ya formül süt veriyorum. Kaşık mama denedim. 2 hafta yedi ve sonra reddetti. Bu aralar mama ağırlıklı gidiyorum. Meme reddim var çünkü. Zaten sütüm de doyurmuyor. Onun dışında bu aralar pirinç unu, elma karışımı denedim. Sevdi valla. İrmik filan yapıyorum ara ara. Tamamen bana bağlı. Diş sorunlarımız var. Sıkıntısı olmadığında rahat uyuyor ama ağrısı varsa o gece haram bana. Sağlıklı olsun da ne yapayım. Annelik uykusuzluk bir nevi…