Benim bebeğim için kullandığım küçük bir teflon sos kabım var onun içinde mama kaşığıyla 1,5 kaşık irmiş içme suyuna koyuyorum,2-3 tane bebe bisküvi,Aptamil-2 kendi mamasından 2-3 kaşık bu şekilde çırpa çırpa pişiriyorum en son ocaktan indirdikten sonra 1-2 çay kaşığı pekmez koyuyorum onu yediriyorum memnunum.Çok tatlı olur diye düşünenler,irmik tadını alıyor pekmez de çok az zaten tadı çok ortada oluyor aşırı tatlı olmuyor yani.