Melo29 evet çok zor, benim kızımda doğduğundan beri 2 kez isilik oldu. Bazı bebekler sıcağı sevmiyor zaten ter bezleri bizler gibi olmadığından çabuk isilik oluyorlar. Bizim evin içi 23-24 derece arası oluyor atlet giydirmiyorum mesela ve genelde bol şeyler giydirmeye çalışıyorum böyle yaptığımdan beri çok şükür olmuyor. Birde isilik sivilce ucu gibi olup etrafı kızarık oluyor