LinaAzem biz memnun kaldık 2. Kez kayıt yaptırdım 3. İçinde istiyorduk ama yaz geliyor duyusal etkinlik olsun istiyorum birazda hemde yazın Antalya çok durmuyoruz derslere çok katılamayacak o nedenle istemdim. Evet tekrarlar var ama bunlar bebek bizim gibi hemen öğrenmiyorlar sürekli değişse nasıl öğrenecekler