cutecute1 Kızlar bebeğim 19 aylık. Antalyaya da yeni taşındık kimseyi tanımıyorum ve bebeğim asosyalleşti iyice evde durmaktan. Oyun grubuna götürmek istiyorum ama tavsiyesi olan var mı? Birkaç yere sordum çok pahalıydı
Atesbebek cutecute1 konyaalti bebek parkı var ücretsiz belediyenin oyun grubu değil ama orayada çocuklar bebekler geliyor. Oraya goturebilirsiniz birileri ile kaynaşması açısından iyi olabilir.
Ask_kokulu_yavrum cutecute1 bende 1 yıl olacak geleli çok pahalı etkinlikleri 250 tl muratpaşa da teneffüs park varmış cüzzi miktarda etkinlikler falan belediyelerin oyun evleri oluyormuş
Ysmndmrl cutecute1 nerelerden fiyat aldınız acaba bende götürmek istiyorum Konyaaltı bebek parkına götürdüm bit kaç kere ama orası çok yararlı değil aktivite olan bir yer arıyorum
minnak1anne cutecute1 Benim bebeğim 16 aylık , 12-18 ay için fiyat olarak 650 dedi bir yer, miniğimleyaşammerkezi miydi neydi öyle bir yer. Haftada 1 gün 1 saat
Atesbebek cutecute1 açık alanda var içersen kapalı alanda var citlerle çevrili ufak Bi alan var siz oturuyorsunuz içinde logolar falan var. Bide ayrı bir bölüm var orda oyun ablası var ordada 20 dk vakit geçirebiliyor sizin cocugunuz için genelde içeride ki alan daha uygun zaten ilgisini çeker diye düşünüyorum.
cutecute1 Ysmndmrl muzipokidsden fiyat aldım bir yerden daha aldım da adını hatırlamıyorum hep 250 300 tl. Bebek parkı baya iyi aslında
Ysmndmrl cutecute1 bebek parkını hijyen açısından istemiyorum aşırı kalabalık ve çocuklar hep oyuncakları ağzına sokuyor ortada bir alan var oraya ayakkabı ile girmek yasak güya ama elinizi bir sürseniz yerden farkı yok çocuklar legolata ağzını sürüyor o yüzden istemedim sosyalleşme olarak bakarsanız güzrl bir sürü çocuk bir arada ama dışarısı iyi içerideki alanı sevmedim
cutecute1 Ysmndmrl ben de içerideki alanı pek hijyenik bulmadım hep dışarda oynatıyorum. Ama dediğim gibi oyun grupları da aşırı pahalı
Ysmndmrl cutecute1 bende bazen götürüyorum arka tarafa kum alanına oyun grubu bakıcam 250 bulursam hemen götürürüm hafta 1 yeterli olur zatende sosyalleşmeden çok duyusal gelişim için istiyorum okulu evde parmak boyaya hamur ve slime dokunmayı sevmiyor belki orda çocukları görünce alışır
minnak1anne LinaAzem Ben hala kayıt yaptırmadım. Saatleri uyumuyor bebeğimin uyku sorunu var. 12-18 ay grubunu da salı günü sabah 10-11 arası alıyorlarmış o saatlerde benim bebe uyuyor 😭
ElizzAda cutecute1 16 aylık kızım onun için Bi kaç gün önce instagram da inceledim fena değil sanki. Yani henüz fiyat almadım ama bir bakın. Muzipokids, cingozkids,miniğimle yaşam etkinlik merkezi, renkli hayaller oyun evi .
Ysmndmrl minnak1anne çok iyiymiş ücreti o zaman yeri tam nerde siz götürdünüz mü hiç şuan KindyROO ya gidiyor bitmek üzere artık farklı oyun grubu düşünüyorum
minnak1anne Ysmndmrl güllük şubesi ve birde mazı dağına şube açmışlar yeni. Neden değiştirmek istiyorsunuz memnun değil misiniz
LinaAzem Ysmndmrl Kindroo da çok fazla aynı tekrarlar var ve ben çocuğuma fayda sağlamadığı için kayıt yenilemedim mesela yani çok tekrar var