Merrmeliss omerinannesi0509 süt hızlı geldiği için bebek rahatsız oluyo haliyle canım.Cok hızlı emdiği için
Mucizem04 omerinannesi0509 yok canım denemedim çünkü normal biberonu çok aç olduğunda 4-5 saniye alıyor sonra bırakıyor içme refleksini yitirmiş sanki ya
ebrualp omerinannesi0509 benim kızım da bazen öyle. Emerken gaz olusuyor karnı arıyor kıvranıyor yavrum
Dygogz omerinannesi0509 sütünüz çoksa göğsünüzü makaslayip verebilirsiniz ✌ su şekilde bu hareket tazyikli gelmesini engelliyor
omerinannesi0509 Dygogz bak bunu denemeliyim sağolasın canım inşallah işe yarar sütüm çokta değil sadece tazikli geliyor nedense 🤷🏼♀️