Hatice_kocak işte canım yetersiz kalıyorsun .çünkü şimdinin çocukları dört duvarın arasında zaten sürekli ilgilenmen gerekiyor .Bak benim çocukların arası 11 yaş kızım doğunca oğlumla ilgilenemiyorum düşünün .önceden sık sık sinema olsun bir vapur turu olsun yada başka bir yer götürüyordum ,beraber kitap okuyorduk ,gibi gibi.kızım doğdu nereye bunları yapıyosun bu kadar yaş farkı olmasına rağmen ilgilenemedim .Araları yakın olsa hiç düşünemiyorum .Ve araları yakın doğum yapan arkadaşlarım var onlarda yetemiyoruz yetişemiyoruz diyorlar .