Kızım 5 aylık olmak üzere ve çok mızmız , yapışık ikiz gibi geziyoruz diyebilirim. Bence ikisinede yetebilecekseniz yapın. Ama benim psikolojim kaldırmaz herhalde. Herşeye zor yetişiyorum. Zaruri ihtıyaçlarım bile lüksken , ben düşünemezdim. Ama cesaretinize hayran kaldım diyebilirim 😅