Nursena0606 Her bebek-çocuk aynı olmayabiliyor maalesef. Benim kızım doğduğundan beri katılarak ağlıyordu. Ağlaması bende fobi oluşturdu. Çünkü kaç kere ağlaması yüzünden acile gittiğimizi hatırlamıyorum. O yüzden ben çok ağlatmamaya çalışıyorum. Tabiki hiç ağlamayacak diye bir kural yok. “Ağlamakta bir duygudur” bu benim sloganım. 😀 Kızımın lakabıda “Huzursuz”, çünkü gerçekten çok az şeyden mutlu oluyor. Yürüteçi savunmuyorum tabiki, keşke benim bebeğimde pusette dursa, mama sandalyesinde dursada yürüteç hiç kullanmasam. Ama mecbur kalıyorum. Ben anaokulu öğretmeniyim, kızım için oyun bile hazırlıyorum, beraber oynuyoruz. Ama işte evde bir yardımcı olmadığı içinde kalkıp bir kaç bir şey yapmak gerektiği için, yürüteçten istemeyerekte olsa destek alıyorum.