sedefsderin Bende bu konuya şöyle bir yaklaşımda bulunayım, ben 9 aylık bebeğime yürüteç kullanıyorum. Çünkü; yemek yapmam gerekiyor. Karnımı doyurmam gerekiyor. Bebeğime ek gıda hazırlamam gerekiyor. Bebeğim mama sandalyesinde 2 dakika bile durmuyor. Emeklemiyor. Yürümüyor. Peki ben bebeğim kucağımdayken bunları nasıl yapabilirim? Evimde yardımcım yok, destekçim yok. Eşim sağolsun her anlamda destekçi ama gündüz yok. Sağlıksız olduğunu biliyoruz ama mecbur kalabiliyoruz zaman zaman. “Kendi rahatın için” diyenler olacaktır. Ama ben yürüteçe koyup, “Sunumlu Kahve” içmiyorum. Sadece az da olsa zaman kazanmak için koyuyorum. Önerileriniz nelerdir?