Kanatsizmelegim canım öncelikle Rabbim daim etsin. Hayırlı olsun inşallah senin adına çok sevindim. Benim 10 seneye yakın olacak hala daha arada ağrır. İlk başlarda çok sıkıyordum ve büyük topuz yapıyormuşum ondan çok daha şiddetli ağrıyordu. Sonradan fark ettim ki saçın uzunsa ve lastiğini sıkıyorsan ondan da oluyor. Topuz tokas takiyorsan ondan da oluyor. Hafif tülbent dola. Boneni sıkma. Bir de saçlar saç diplerin havasız kalıyor ondan da ağrı yaptığını duymuştum. Müsait oldukça saçlarını havalandır. Rabbim mübarek kılsın. Çektiğimiz ağrıları zorluklari günahlarımıza kefaret saysın inşallah 🥰