Selam güzel anneler Elhamdülillah ben yeni tesettüre 🧕🏻 girdim fark etim ki her baş ortusu taktığım da baş ağrısı yapıyor sıkı asla bağlamıyorum bazen bagıcıksız bone takıyorum evde de takmam gereken zamanlara yazma takıyorum o da aynı şekilde neden baş ağrısı yapıyor acaba sizlerde öyle mi