Geç çıkması iyidir bence çocuklara diş çıkarmaya başlayınca çok eziyetli oluyor. Biz bir hafta sonra 7 aylık olacağız 4 tane dişimiz var şuan azılar da çok kaşınıyor durmuyor mız mız acıyla uyanıyor sürekli isal grip çocuk kendini toparlanamadı sürekli bir diş modu. Zayıflıyor diş başlayınca Allah a şikayet olmasın 7 aydır uyku yok hamilelik de de sıkıntılıydı o zamanlarda da uyumadım deliksiz. Sadece uyku istiyorum 🤲