Size tavsiyem bir daha kasılması olursa videoya alın doktor videoya bakmak istiyecek sizin anlatmanizdan çok. Benimde oğlum öyle oldu kaç defa videoya aldım. Nörolojiye gittik eg çekildi. Bize çekilen e g de zemin var epilepsi atağı geçirmesine birazdaha bekliyelim hemn ilaç vermek istemedi. Sizde bir nöroloji doktoruna bir gösterin içiniz rahat etsin