Merhaba 3 aylık bebeğim bugün 3 4 kez uykudan kollarını iki yana açıp kasılırcasına ağlayarak uyanıyor ama çok şiddetli ağlıyor kucağıma alıp sakinleştirince uyanıyor ve tekrar uykuya yatırdığımda yine oluyor ne olur yardım edin yaşayan oldu mu geçiçi mi bu ayda bebekler kabus görür mü yada başka ne sebebi olabilir lütfen okuyun