Hllsyma merhaba çok üzgünüm yeni girdim uygulamaya anca gördüm yazınızı 🥺 geçmiş olsun
Benim bebeğim küçük olduğu için serum dışında başka bi ilaç almadı 12 saat hastanede kaldık serumla , sonra taburcu olduk iştahsızlığı halsizliği devam ederse tekrar getirin sıvı kaybetmemesi lazım demişlerdi ama çok şükür çıkınca kendine geldi 🙏🏼 çünkü biz bilemedik virüs olduğunu geç gittik hastaneye ishal geçer diye bekledik geçmedi üstüne bide mama reddi olunca direkt acilden aldılar🥺
Çıktıktan sonra ishali yine 2-3 gün sürmüştü yavaş yavaş azaldı şükür
Yani 2hafta sürdü ishal
Sizi çok iyi anlıyorum
Ufacık bebekle bi başıma acil serviste 12 saat bana 1 hafta gibi geldi içim yandı iyileşsin diye
Sandalyede uyukladım dakkaları saydım geçmek bilmedi
hele o damar yolunu açan şerefsiz hemşire beceremedi diğer elden bidaha açıldı offf off Allahım kimseyi düşürmesin ve en önemlisi tabi çaresiz hastalık vermesin 🙏🏼