Gulbiye Mervissss benim kızımda yakalandı ama aşırı ateşi olmamıştı iki defa yükseldi sadece 38.5 hafif burun akıntısıyla atlattı doktor normal diyorsa normaldir düzenli ateş düşürücü verin inşallah biran önce iyileşir