Mervissss biz yeni atlattık, geçen hafta her günümüz hastanedeydi. Ateş bitti ishal kusma başladı. Berbat haldeydi yavrum. Serum verdiler öyle kendine geldi. Şifalar diliyorum. Ateşten korkmayın ama tedbiri elden de bırakmayın. Gerekirse doktora gidin tekrar. Çok geçmiş olsun 🙏🏻