Yeedi markasını kullanan varmı? Eşim doğum hediyesi die almış am türkçesi yok robotun 1 ay oldu daha tam olarak kuramadık,aplikasyonunu. İndirdim telefona evi haritalamaya çalşyrm bi türlü tamamlayamadım tamamlamadan şarjı bitiyor sonra sil baştan,illaki vardır bi yoluda bulamadım kullanan varsa bi yardım etsin ya hayrına nolur geride veremiyoruz öyle çok ucuzda değil çöpünü boşalttğı kutusu filan var istasyonu.elimde patlasın istemem🫣