Benim bebeğim şu an 5 ay 25 günlük. Aynı sorun bizde de vardı akşamları gazdan dolayı çok mızmız oluyordu. Doktor oyalayacaksın sık emzirmeyeceksin bunun çaresi bu demişti ama bizimki asla oyalanmadı o memeyi tutmadan susmadı. Sonuç olarak 3-4 aylık olup biraz oyuncaklara ilgisi artmaya başlayana kadar çok sık emdi gazıyla da baş etmeyi öğrendi yapacak bişey yok 😂