Gizemkraks benim oğlum 3250 gr doğdu, 1 aylık kontrolde 4500 gr dı kilosu. Aynı şekilde benim de doktorum saatli ve memede de dakika hesabı yaparak emzirmemi söylemişti. Benim oğlum çok aşırı kusuyordu yani her emzirmeden sonra kusuyordu , ar mama başlamıştık hatta sonra bıraktım gerçi. Yani onun iyiliği için oyalayabildiğim kadar bekletmeye çalışmıştım tabi ki çok fazla süreyi uzatmadan.tabi bir de sarılık mevzusu var uzamış sarılık oldu, onun için de sürekli emzir dediler , işler orda karıştı bizim 😂 Sonra baktım kusma geçmiyor, gaz azalmıyor, e kilosu da güzel gidiyor , saldım gitti o ne zaman istedi o zaman emzirdim. Ama bu kusma olayını kabullenmiştim ancak ondan sonra rahat bırakabildim. Şuan bile düşünür üzülürüm çocuğu memeden mahrum mu bıraktım diye her ne kadar uygulayamasam da , lohusa psikolojisi kendimi suçlarım her konuda ☺️