Tubaalprsln Alyabebegim pompayla sütünü sağıp yanında bulundurabilirsin öyle yaptım ilk zamanlar yoksa evde kala kala kafayı yerdim
Guzelgunlergelecek 10 günlükken cıkmaya basladık, ablasını okula bıraktık geldik şimdi 18 aylık, ahh zaman ne hızlı geciyorsun ya 🥰
Sare_nuhaninannesi_05 Alyabebegim kanguru 3 ay itibariyle kullanılıyor canım doktorumuz dedi ben bir 1 aylık aşı için birde 40′ı çıkınca çıktım
Tubaalprsln Alyabebegim Hava güzel olunca sütünü sağıp dışarda ısıtıp ver bence meme reddi yaşamayacaksa tabi senin içinde iyi olur bu arada ilk çıkmada yannda biri olsun bence ne olur ne olmaz diye
Sinem9191 Alyabebegim 5. Gününden beri çıkıyorum bazen kanguru bazen vebek arabası bazen taksi her yere götğrüyorum
Eliferva68 Doğduğundan beri çıkarıyorum bebek arabasına koyuyorum eşimin dükkanına gidiyoruz çok seviyor gezmeyi
Tubaalprsln Alyabebegim İyi olur canım ben ilk annemle çıktım yalnızmış gibi herşeyi kendim yaptım bebek arabası taşıma açmada falan yalnız olunca nasıl yapacağımı anlamam için 😂
EkiminAnnesi Alyabebegim İlk çıktığımızda 20 günlüktü, 40.gün baya gezmeye gidiyorduk (kasım ayı) şimdi 18 aylık. Dışarıda olmayı ikimiz de seviyoruz 🥰 bebek arabasıyla çıkıyordum küçükken. 2-3 aydan sonra kanguruyla dolaştık bahçe market pazar vs
Meliha17 Alyabebegim ilk üç ay hep eşimle çıktık havalar soğuk olduğu ve benim cesaretim olmadığı için ama 3. Ayın içine girdiğimizden beri hava 10 derece üstüyse ve rüzgar yoksa emziriyorum altını alıyorum takıyorum puseti bebek arabasına çıkıyoruz yakından başlayabilirsin ben öyle güven kazandım önce bize yakın markete sonra sağlık Ocağına sonra parka derken gerisi geliyor inan çok zevkli kangurumuz bizimde var ama araba kadar konforlu olacağını sanmıyorum evin içinde denedim bir iki kere bebeğimde sevmedi