Alyabebegim Merhaba anneler bebegm henüz bir aylık bile olmadı market vs eşim hallediyor, bebeklerinizle dışarı ne zaman çıkmaya başladınız kanguru yada bebek arabası ile mi çıktınız kanguru için iki ay fln ideal mı ,
edabolukbasi Alyabebegim 7 günlükten beri çıkıyorum şu an puset var ama kanguru aldım onu bekliyorum havalarda ısınıyor zaten pusetle uğraşamam
incitomm Alyabebegim 1 haftalikti pusetle çıkmıştım bebeğimi alıp parka gittim hava aldım iyi gelmişti sonra 2 günde bir çıkmaya başladım
Tubaalprsln Alyabebegim 2 buçuk aylıkken biraz geç çıktık hava soğuk diye ama keşke daha erken çıksaydım diyorum bebeğim sürekli emiyodu cesaret edemiyodum ama mama verdim sütümde yetmiyodu bu arada bebek arabasıyla çıktım uyuduğu için dışarda daha rahat ediyoruz
Tubaalprsln Alyabebegim pompayla sütünü sağıp yanında bulundurabilirsin öyle yaptım ilk zamanlar yoksa evde kala kala kafayı yerdim
_The_ANA_ Alyabebegim Ben hep bebek arabası ile çıktım. Her zaman çok rahat oldum dışarıda. 1 haftalık yoktu çıkmaya başladığımda
saclarinayildizdusmus Alyabebegim açıkçası kanguruyla yorulursun hemde Baska seyler yapım dersen rahat olmaz ve sık sık dışarı ckmıyosan gerek yok birkaç kereden sonra kenarda kalıyor yani oda. En ideali bebek arabası uyuyor içinde hemde bişyler taşımayan yardımcı. Ne bilim biyerde oturup kahve içsen bişye bakım desen öyle sürekli kanguru ben pek rahatlık görmüyorum.
muratnannsi Alyabebegim 40 gunlukken ciktm cunku 40 olana kadar kaynanwmdaydm.sonra kendi evime geldim hic oturmadm hergun geziyorz bebegm de cok seviyor .ozelljle ilk 3 ay bebek arabası ile gezince gazi cikardi kakasini yapardi dye her gun 1 1 bucuk saat gezdirdm ve bebek arabasında cok guzel uyurdu ona da iyi gelirdi. Smdi 10 aylk hava iyi olduğu sürece disaridayz ama artk uyumuyor dışarıyı izlemekten 😁
Kahveseveranne Alyabebegim 1.ay aşısından sonra bebek arabasıyla çıkmaya başladım maksimum 1 saat minimum 10 dakika her gün çıktık