Merve4862 ben 7. Ayini doldurama kadar hep gittim canim. Cunku o aylarda da ozel asilae var. Gelisim devam
Ediyor. Ek gida sureci devreye giriyor falan.
Ama bence sen o doktora gitme cunku zaten bastan karaya vurmus..
Ne demek gerek yok.
Benim gorumcemin oglunun mesela 3. Aydan sonra bingildaginda buyume olustu ve beyinde kan toplanmasindan endise edildi. Yani her ay vucut yeni bir tepkime verebilir