Selam anneler oğlum bir hafta sonra 3 aylık olacak ben muğlada doğum yaptığım için doktorumuz oradaydı şimdi urfaya geldik burda bir doktor buldum normalde önceki doktorum kontrollere çağırıyordu bu doktoru aradığımda 3 ay olacak kontrole gelmek istiyoruz dedim bir sıkıntısı yoksa gelmenize gerek yok dedi garibime gitti açıkcası tamam sağlık ocağında kilo kontrolü yapılıyor ama gelişim takibi becerileri falan bunların bakılması gerekmez mi ayda bir siz nasıl yapıyorsunuz fikir verebilir misiniz ?