Dilekkkk19 kızım emeklemeden 10 aylıkken yürüdü şuan 6 yaşında kendinizi sakin strese sokmayın ben çok stres yaptım panik oldum işte emeklemiyor yere bırakıyordum yüz üstü öylece yatıp ağlıyordu istemiyordu demekki istemiyor dedim çok üstüne gitmedim zorlamadim çünkü ne zaman denesem istemiyordu ağlıyordu ama maşallah 10 aylikken yürüdü bence emeklemeyen bebekler daha erken yürüyor