Kuzeymiram Bugleminannesi28 en idirimli fiyatlari buraya koydum annelerimiz alabilsin diye ama dolap uygulamasinda daha pahaliya aticam
Kuzeymiram incitomm kiz dolapta 200 tl , komisyon kesiyorlar baya kazancim dusuyor, cok uyguna veriyorum 150 iyi dusun bacim 😄🥰
incitomm Kuzeymiram ben satış yaptım alıcı kargo parası veriyor satıcıdan birşey kesmiyor tüm para bana kaldı bilgin olsun